Monday 8 June 2015

S A L A H

Salahkah aku ?

Tak sedar akan khilaf aku terhadap kau .

Aku manusia .
Manusia biasa .

Tak sedar akan salah yang aku lakukan dekat kau .
Mungkin sudah acap kali aku sakitkan kau .

Maaf . .

Tapi . .
Tadi . .

Aku tak tahu sama ada itu salah aku atau kau .
Bukan sengaja .
Tiada niat nak buat kau bengang, sakit hati atau menyampah .

Sekelip mata . . . Diam . . .

Lahirnya aku menjadi seorang yang seperti itu .
Sikap aku yang itu mungkin kau tak pernah sedar .
atau kau takkan pernah sedar .
Waimah kawan yang sudah bertahun berkawan dengan aku pun tak perasan sikap aku yang satu itu . 

Good listener ?
tahi kucing . .

Aku bukan seorang pendengar yang baik .
* (Mungkin bagi NINI je . Aku seorang pendengar yang baik . I take it as a compliment . Thank u dear )

Mungkin kita memerlukan masa yang lebih panjang untuk kau kenal aku dengan lebih dekat .
Begitu juga sebaliknya .

Maaf . .

Cuma sekarang aku tak tahu siapa salah .

Kau

atau

Aku ?

KAB | 2131 | 8JUN

No comments:

Post a Comment